Update over het Coronavirus

30 Juli 2020 - Update Reizen met vertrek  juli augustus en september 

Omwille van de uitbraak en wereldwijde impact van het coronavirus hebben we besloten om alle reizen per direct met vertrek tot en met 30 september niet uit te voeren. Onbezorgd op vakantie staan wij voor. Helaas zien we dat door de ingrijpende maatregelen in Amerika en Canada  niet langer mogelijk is. En zelfs als je wel kunt reizen, kunnen we je niet de vakantiebeleving bieden zoals we hebben afgesproken en wat je van ons mag verwachten. We vinden het daarom onverantwoord om je tot en met 30 september op reis te laten gaan.

Vertrek je in de maand juli, augustus of september?

Heb je een motorreis met ons geboekt met vertrek in de periode tot en met 30 september 2020? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. We denken graag samen met je mee naar een passende oplossing. Of dat nu een andere bestemming is of een andere vertrekdatum. Ook kun je aanspraak maken op de speciale ‘corona-voucher’, die door onze brancheorganisatie SGR in het leven is geroepen. Met deze voucher kun je eenvoudig je reis omboeken bij Route66Reizen naar een andere reis, op een ander moment. We begrijpen dat dit iets nieuws is en dat je graag wilt weten wat deze voucher precies inhoudt. Daarom ontvang je binnenkort persoonlijk bericht van ons, met de bijbehorende voorwaarden

Vertrek je vanaf 1 oktober?

We begrijpen dat de huidige situatie met de wereldwijde uitbraak van het coronavirus veel vragen bij je oproept. Een vakantie bij Route66Reizen staat voor onbezorgd en met plezier op vakantie. En zoals je van ons mag verwachten, nemen we graag de tijd voor je zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Helaas zijn onze wachttijden bij het klantcontact langer dan je normaal van ons gewend bent. Heb je een vakantie geboekt met vertrek vanaf 1 oktober? We willen je nadrukkelijk vragen dan nog even te wachten met contact zoeken.

2 Juli 2020 - Update Reizen met vertrek augustus 

Vooruitlopend op de mogelijk definitieve annulering van de verschillende leveranciers zijn reizigers met vertrekdatum in augustus benaderd de reis te verplaatsen naar volgend jaar. Op dit moment geven veel leveranciers nog de ruimte dit te doen.

Mogelijk vraag je je af waarom de reizen in augustus op dit moment gezien deze omstandigheden nog niet volledig zijn geannuleerd. Het antwoord daarop heeft te maken met de annuleringskosten. Een groot gedeelte hiervan bestaat uit kosten van het vliegticket. Op dit moment tijdens de travel ban zijn de kosten voor de luchtvaartmaatschappij en vergoeden ze deze via vouchers. Op het moment dat de Amerikaanse overheid beslist dat de travel ban stopt zijn de luchtvaartmaatschappijen mogelijk niet meer verantwoordelijk voor deze kosten. Dit is één van de redenen dat luchtvaartmaatschappijen op dit moment lang wachten met het bekend maken of vluchten wel/niet worden uitgevoerd. 

8 Juni 2020 - Update Reizen met vertrek tot met 31 juli 2020 worden geannuleerd. 

Gezien de huidige situatie hebben wij besloten alle reizen t/m 31 juli te annuleren. Alle betreffende reizigers hebben wij hierover benaderd. Wij bieden deze reizigers aan om de reis om te boeken naar vertrek in 2021. Het is nu al mogelijk om een optie op een groepsreis vast te leggen met een nieuwe vertrekdatum in 2021. Denk dus alvast na over een nieuwe vertrekperiode.

Het doet ons goed te horen dat vrijwel iedereen begrip heeft voor de lastige situatie waarin we met z’n allen zitten en we zijn dankbaar voor alle steun en geduld die wij de laatste weken van onze reizigers mochten ontvangen. Dank daarvoor! 

 

15 Mei  2020 - Update Reizen met vertrek tot en mét 30 juni 2020 worden geannuleerd. 

Wat gaat er voor deze reizigers gebeuren?

Jouw reis is geannuleerd. Je hebt de reis al (aan)betaald. Dit bedrag ben je natuurlijk niet kwijt. Je hebt in de media vast al gehoord van de corona-voucher die reizigers krijgen als de reis geannuleerd moet worden. De voucher is in het leven geroepen om reisorganisaties niet in financiële problemen te brengen. In de voucher wordt de reissom bewaard om te gebruiken voor een zelfde soort reis op een later tijdstip wanneer reizen weer veilig uitgevoerd kunnen worden. Tot die tijd is de waarde van de (aan)betaalde reissom gegarandeerd door het SGR mocht er onverhoopt iets met de reisorganisatie gebeuren. Daardoor loop je geen financieel risico en heb je de tijd om een en ander te laten bezinken.

Route66Reizen-voucher

Je ontvangt van ons binnen enkele weken een Route66Reizen-voucher. Je kunt alle vragen m.b.t. de voucher alvast nalezen op onze website:https://www.route66reizen.nl/vragen-corona-voucher Ook als je nog niet weet wanneer je de geplande reis wél kunt maken krijg je sowieso de voucher. Wij sturen jouw voucher vóór 1 juni toe, De reden hiervan is dat je reissom dan valt onder de dekking van het SGR. Voor die tijd is het niet nodig te informeren wanneer deze komt. De voucher wordt digitaal toegestuurd en zal op naam staan met de betaalde reissom erop.

Contact met Route66Reizen

Deze annuleringsoperatie is behoorlijk grootschalig. Het vergt veel van de capaciteit van ons team. Er is daarom niet zoveel gelegenheid voor persoonlijk contact zoals je dat van ons gewend bent. Wij vragen je dan ook vriendelijk eerst de veel gestelde vragen te lezen voordat je contact opneemt.https://www.route66reizen.nl/vragen-corona-voucher  Hier staan veel antwoorden te vinden. Door de coronabeperkingen werken ook wij anders dan normaal en zijn telefonisch minder goed bereikbaar.

Heb je toch vragen, verzoeken wij je om uitsluitend per e-mail te reageren. Dit zorgt er namelijk voor dat wij zo snel mogelijk alles verwerkt krijgen. Mocht je tóch behoefte hebben aan telefonisch contact dan kun je dat via e-mail kenbaar maken met het nummer waarop je te bereiken bent. Dan word je teruggebeld zodra daartoe gelegenheid is.

30 April  2020 - Update Heb je vragen over het Coronavoucher? 

Kijk dan op onze pagina met veelgestelde vragen. Hier vind je antwoord op 20 vragen omtrent Corona, je reis en de voucher.

https://www.route66reizen.nl/vragen-corona-voucher

24 April  2020 - Update Coronavoucher

Op dit moment zijn wij erg druk bezig met het inregelen van ons digitaal systeem zodat wij kunnen beginnen met de uitreiking van de zogenoemde corona vouchers, aan de reizigers die dit kenbaar hebben gemaakt. Uiteraard is het van groot belang dat dit goed geadministreerd wordt en ons boekhoudsysteem daarop berekend is. Wij hopen vanaf eind volgende week te kunnen starten. Ze zullen op volgorde van vertrekdatum worden uitgereikt. Het kan dus zijn dat je nog even moet wachten. Wij danken jullie reizigers voor het begrip.

22 April  2020 - Update voor reizen met vertrek voor 1 juni 2020

Omboeken groepreis 

We hebben het vertrekschema voor volgend jaar vervroegd uitgebracht, dit staat op dit moment online https://www.route66reizen.nl/groepsreizen/vertrekdata . Je kunt vanaf nu een optie nemen op de reis van je keuze. We vragen je om dit het liefst zo snel mogelijk te doen. Anders gaan wij over tot het aanvragen van een refund op het vliegticket en kan deze niet meer omgeboekt worden naar een mogelijke nieuwe reis en zullen we een nieuw ticket voor je moeten boeken.  In oktober verwachten wij dan ook de definitieve prijzen bekend te kunnen maken, waarna je de omboeking kan vastleggen. Wij willen je vragen ons te helpen indien je voor een reis gaat op een ander datum, door dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Dan kunnen dit afstemmen met onze leveranciers zodat er geen of zo min mogelijk kosten gemaakt hoeven te worden. Indien je vóór 1 december 2020 je reis omboekt, dan kan de bij ons geboekte annuleringsverzekering meeverhuisd worden naar je nieuwe reis. Indien je deze niet bij ons hebt geboekt, maar je eigen kortlopende annuleringsverzekering hebt, dan is deze vaak ook mee te verhuizen. Kijk hiervoor in je voorwaarden

Omboeken individuele reis 

Het heeft de voorkeur om je om te boeken naar dezelfde reis in dezelfde periode volgend jaar. Omboeken naar een andere reis of een andere reisperiode is mogelijk, maar houd er dan rekening mee dat de kosten anders uit kunnen vallen vanwege seizoensgebonden prijzen voor vliegtickets en motorhuur. Ook zijn we afhankelijk van de dollarkoers bij het bepalen van onze prijzen. Indien er een prijsstijging plaatsvindt, dan nemen wij eerst contact op en zullen we dit met je overleggen. 

Een extra voordeel van het direct  omboeken naar een nieuwe reis of het kiezen voor een voucher en deze voor 1 december 2020 besteden aan een nieuwe reis is dat sommige motorverhuurders in dat geval de prijzen van 2020 zullen blijven hanteren. Je hebt dan geen last van de jaarlijkse prijsstijging op de motorhuur. 

22 April  2020 - Update voor reizen met vertrek na 1 juni 2020

Over enige tijd staat jouw reis geboekt. Het zijn spannende tijden, want niemand die al kan vooruit lopen of deze reis door kan gaan. Wij hopen natuurlijk van harte van wel.

Je hoort verhalen van andere reizigers, ziet een en ander op sociale media, TV of internet. In deze tijd gebeurt er veel. Ook kan het zijn dat je op de website van jouw airline andere informatie tegenkomt dan hetgeen we met jou afgesproken hebben en wellicht zie je daar zelfs dat jouw vlucht geannuleerd is. Het kan zijn dat jij vanuit de luchtvaartmaatschappij een persoonlijk bericht hebt ontvangen waarin ze jou infomeren over de status van jullie vliegreis. Je kunt erop vertrouwen dat wij deze status ook ontvangen en oppakken. Dagelijks komen er tientallen wijzigingen, groot en klein binnen via onze reserveringsystemen, die gekoppeld zijn aan die van de airline. Het uitgangspunt is om alles in goede banen te leiden. Het is echter geen haalbare kaart om je over elke verandering in jouw boeking op de hoogte te stellen. Sommige luchtvaartmaatschappijen wachten op groen licht en zijn aan het bekijken hoe nieuwe vliegschema’s eruit komen te zien. Dat betekent echter nog niet dat een wijziging die jij ziet ook al definitief is. Het heeft dan ook niet veel zin om je tussentijds te informeren over tijdswijzigingen, een overstap in een ander stad of een extra overstap.

 Wij willen je dan ook vragen tussentijds niet te mailen of te bellen. Je mag erop vertrouwen dat wij je tijdig over relevante wijzigingen zullen informeren en ook als vastgesteld wordt dat een vlucht niet uitgevoerd kan worden laten we dat zo snel mogelijk weten.  Het uitgangspunt van Route66Reizen is om voor haar reizigers een zorgeloze vakantie te regelen. Deze corona tijden maken die missie wel tot een ware uitdaging. We hopen dan ook dat je het ons niet kwalijk neemt dat we dit soort situaties niet kunnen voorkomen. De beste insteek is om er zo flexibel mogelijk mee om te gaan en geduld is nu de kunst. Bedankt daarvoor.

 Wij willen je vragen niet telefonisch te reageren. Door de Coronabeperkingen werken ook wij anders dan normaal en zijn telefonisch minder goed bereikbaar. Mocht je toch een vraag hebben die niet kan wachten dan willen we je vriendelijk vragen in de onderwerpregel je Naam, vertrekdatum én factuurnummer te vermelden. 

14 April  2020 - Update

De situatie op dit moment is dat alle groepsreizen, motorhuur en individuele reizen met vertrek in april en mei geen doorgang vinden. Wij hebben  alle reizigers die geboekt hebben in deze periode persoonlijk benaderen om met hen te kijken of we hun reis naar een later tijdstip dit jaar konden omboeken of kunnen verzetten naar volgend jaar. Gelukkig was het voor de meeste van onze reizigers mogelijk om hun reis te verplaatsen naar een ander moment.

Voor alle reizigers met vertrek ná 1 juni van dit jaar houden we de situatie scherp in de gaten. Afhankelijk van de ontwikkeling van de coronacrisis, de maatregelen van de regeringen in Nederland en de Verenigde Staten en Canada, maar bovenal gelet op de veiligheid en gezondheid van onze reizigers zullen we de komende tijd over de doorgang van reizen die plaatsvinden na 1 juni beslissingen nemen.

27 maart 2020 - Update

De wereld waarin wij motorreizigers zo graag op avontuur gaan, ziet er opeens helemaal anders uit. Die reis waar je al zo lang naar uitkeek heb je moeten annuleren of wellicht hoor je wel tot de grote groep reizigers die op dit moment nog onzeker zijn of hun geplande reis kan doorgaan. Onbezorgd uitkijken naar je volgende motorreis zit er nu even niet in. Dat gaat ons niet in de koude kleren zitten. Het is ontzettend verdrietig, maar gezondheid en veiligheid gaan natuurlijk boven álles.

Iedere dag weer geven we bij Route66Reizen extra gas om ervoor te zorgen dat alles rondom het omboeken, annuleren en informeren zo soepel en helder mogelijk verloopt.  Dat hebben we zo gedaan de afgelopen weken en dat blijven we doen. We zijn dankbaar voor alle hartverwarmende reacties die wij tot nu toe hebben ontvangen. Met begrip voor elkaar komen we een heel eind. 

Informatie ontvang je helaas niet altijd zo snel als je graag zou willen en van ons ook gewend bent. Dat is zeker geen onwil, maar op sommige vragen hebben we niet direct een antwoord omdat we zelf ook op antwoorden moeten wachten. Maar we doen ons best om de communicatie continue helder en transparant te houden. Natuurlijk volgen wij de richtlijnen van het RIVM en is de veiligheid van onze reizigers prioriteit nummer één. 

We geven jullie graag een update:

Eerder gaven we al aan dat alle Motorvakanties tot en met 12 april door ons noodgedwongen geannuleerd worden. Deze maatregel is inmiddels verlengd tot 30 april. We werken op volgorde van vertrekdatum. Het is een hele klus, want het gaat om veel reizigers. Jullie mogen erop vertrouwen dat we met iedereen tijdig contact opnemen. 

Voor reizen tussen 1 mei en 30 juni is nog veel onduidelijk. De signalen zijn niet positief, maar kunnen snel veranderen. We staan in nauw contact met de brancheverenigingen, ANWB Reizen en overheden van onze bestemmingen en houden een vinger aan de pols. Over deze reisperiode en de periode ná 30 juni wordt nog druk overleg gevoerd en een en ander zal afhangen van de inreismogelijkheden van de bestemmingen, bindende adviezen van het RIVM én de toestemming om überhaupt vanaf Schiphol te mogen vertrekken. Dat zal leidend zijn. We doen ons stinkende best om grip te krijgen op deze situatie en hopen net als jij dat er spoedig duidelijkheid komt. 

Wel hebben we voor reizen vanaf 1 mei een en ander in kaart gebracht, want we snappen dat je vragen hebt. 

Een kleine samenvatting:

  • Op dit moment heeft Schiphol aangekondigd de deuren na 30 april nog niet per definitie te sluiten.
  • Wij zijn ons ervan bewust dat voor een aantal van onze hoofdbestemmingen een inreisverbod geldt, waaronder Canada, dat een inreisverbod tot eind juni heeft afgekondigd. Deze maatregelen zijn tijdelijk van aard én kunnen elk moment weer gewijzigd worden door de regeringen. Het inreisverbod dat bijvoorbeeld circuleert voor reizen naar Canada is géén definitieve datum. Deze datum is uit voorzorg uitgedragen, maar kán door de overheid ingetrokken worden, waardoor het tóch mogelijk kan zijn dat reizen naar Canada en/of andere landen met vergelijkbare inreisbepalingen na 30 april door kunnen gaan of nog langer gesloten blijven.
  • Wij kunnen om deze redenen op dit moment alléén annuleringen in behandeling nemen voor reizen t/m 30 april. Met deze reizigers wordt persoonlijk contact opgenomen.
  • Reizen tussen 1 mei en 1 juni voor de Verenigde Staten en andere landen dan Canada worden op voorhand nog niet geannuleerd. Voor Canada geldt een periode tot 30 juni. Deze periode staat letterlijk even ‘on hold’. Wij zijn afhankelijk van besluiten waarop wij géén invloed hebben.  
  • Voor boekingen naar de Verenigde Staten en andere landen vanaf 30 April en voor Canada vanaf 1 juli gelden de reguliere reis- en annuleringsvoorwaarden. Daarmee óók de betalingsvoorwaarden. Wij beseffen dat je je zorgen maakt of de reis wel door kan gaan.
    • Daarom hebben wij een unieke en speciale uitzonderingsregel op de betalingsvoorwaarden, waarmee wij willen laten zien met je mee te denken. We denken je hiermee tegemoet te komen in deze onzekere tijden, die voor ons allemaal gelden. In plaats van de acht weken voor vertrek betalingstermijn, hanteren we vanaf vandaag een termijn van vier weken vóór aanvang van de reis. Uiterlijk vier weken vóórdat je op reis gaat, moet de betaling van de volledige reissom op onze bankrekening bijgeschreven zijn. Alleen dan voldoe je aan je betalingsverplichting.  Het geeft iedereen iets meer lucht en ons genoeg ruimte er nog voor te zorgen dat je reispapieren op tijd bij je zijn. Om bovendien aanspraak te kunnen maken op het recht op een restitutie (in de vorm van een coronavoucher), mocht de reis onverhoopt toch niet doorgaan, is het belangrijk dat jij voldoet aan deze voorwaarden.
  • Mocht je reizen in een periode ná 1 mei en je wil nu toch al van de reis afzien. Dat kan. Helaas gelden dan de reguliere annuleringsvoorwaarden. Een datumwijziging naar 2021 wordt beschouwd als annulering en niet als wijziging. De voorwaarden voor annulering kun je nakijken via: https://www.route66reizen.nl/algemene-voorwaarden. De meeste vliegreizen zijn non refundable (zoals vermeld op je boekingsbevestiging) en zal daarom voor 100% belast worden. Het beste advies is vooralsnog geduldig te wachten, hoe onzeker of moeilijk de situatie op dit moment ook lijkt. Wij begrijpen dat het moeilijke tijden zijn, maar wij willen voorkomen dat je onnodig de annuleringskosten moet betalen.  Als je toch af wil zien van de reis dan ontvangen wij graag een schriftelijke opdracht tot annulering. Een annuleringskostennota zullen wij hierna toesturen. Het advies is dan om bij je eigen reis-/annuleringsverzekering te informeren of je gedekt bent voor de kosten. 

Als blijkt dat motorvakanties, door overmacht situaties, niet zoals gepland door kunnen gaan, zullen we in overleg met jou kijken naar welke opties mogelijk zijn om op een later tijdstip alsnog te kunnen reizen. In de vorm van een SGR voucher. Wij behouden ons het recht voor besluiten of de aangepaste coulante betalingsregeling in te trekken als de situatie, die nu niet te overzien is, verandert en wij ons daartoe genoodzaakt voelen.

Het heeft geen zin nu vragen te stellen over ‘wat als’ over reizen ná 1 mei of nóg later. Daarvoor is de situatie té vatbaar voor veranderingen. 

Vriendelijk, maar dringend willen wij je verzoeken om individueel nu géén mails met vragen te sturen of ons te bellen. Dat houdt het proces alleen maar op. Mocht het toch nodig zijn om een vraag te stellen die niet kan wachten, willen we je vriendelijk vragen op deze mail te reageren en in de onderwerp regel je Naam, vertrekdatum én debiteurnummer te vermelden. Anders kunnen we niet op je bericht reageren.

Ook wij moeten rekening houden met de gezondheid en welzijn van onze medewerkers en zij werken veelal thuis. Wij informeren je écht zodra dat kan en nemen contact met je op om samen de gevolgen voor jouw reis door te nemen. Ook hiervoor geldt dat we jullie begrip en geduld erg op prijs stellen. We werken hard om iedereen zo spoedig mogelijk goed te informeren. 

We hopen dat we je hiermee voor nu wat meer duidelijkheid hebben kunnen geven. We wensen jou, je gezin, familie en vrienden een goede gezondheid toe, dat is op dit moment het belangrijkste.

25 maart 2020 - Update

Zojuist is er bericht binnengekomen van de luchtvaartmaatschappijen dat vluchten naar Amerika t/m 29 april zijn gestaakt. Als jouw reis binnen deze datum valt nemen wij persoonlijk contact met je op.

Reizigers die niet binnen deze termijn vallen willen wij nogmaals verzoeken te wachten met contact met ons op te nemen.
Het heeft geen zin nu vragen te stellen over ‘wat als’ over reizen ná 1 mei of nóg later. Daarvoor is de situatie té vatbaar voor veranderingen.

 

24 maart 2020 - Update

Beste reiziger(s),

In Nederland gelden vanaf maandag 23 maart 2020 nieuwe maatregelen tegen de verspreiding van het Coronavirus die door de Rijksoverheid zijn opgelegd. Bijeenkomsten in heel Nederland worden uitgesteld. Deze maatregel geldt tot 1 juni 2020 voor heel Nederland.

Door deze overmacht situatie wordt de kennismakingslunch van 5 april helaas uitgesteld.

Zodra er meer bekend is over het inreisverbod en de invloed die dit heeft op jouw reis wordt je hierover persoonlijk geïnformeerd.

 

12 maart 2020 - Update

“Your dream is our Job”. Het is een lijfspreuk die we met trots dragen, want wat vinden wij het belangrijk je keer op keer op reis te laten gaan met de beste service en zekerheid. Dat de ontwikkelingen rondom het Coronavirus zo snel gingen, hadden we nooit kunnen bedenken.

De werkzaamheden rondom de start van het seizoen brengt normaal zoveel plezier en nu zijn wij alleen maar druk met reizen die niet door kunnen gaan en is er grote onduidelijkheid over toekomstige vertrekken.

Samen met onze partners werken we op dit moment aan de reizen die t/m 14 april stonden gepland en houden we de termijnen aan die op dit moment o.a. door de Amerikaanse overheid en het RIVM worden gesteld.

Iedereen krijgt in ieder geval van ons persoonlijk bericht over de voortgang. 

Ga je ná 15 april 2020 op reis?

Hoewel de situatie moeilijk te voorspellen is, mag je altijd op ons blijven rekenen. Voorop blijft staan dat je bij Route 66 Reizen zorgeloos en met plezier op vakantie kunt. We begrijpen zeker dat ook jij vragen hebt m.b.t. de geplande reis.

Niemand kan op dit moment anticiperen hoe het Corona virus zich verder zal ontwikkelen of wat de impact zal zijn op maatregelen om reizen toe te staan of verder te beperken. Iedereen is erbij gebaat dat deze bijzondere en historische wending ons allen echter niet negatief in de greep krijgt. 

Voor vertrek ná 15 april 2020 gelden onze reguliere betalings- en annuleringsvoorwaarden. Omdat de ontwikkelingen erg snel gaan en we niet kunnen voorspellen hoe de situatie er dan uitziet, nemen we hier op een later moment een besluit over. Vanzelfsprekend volgen we de ontwikkelingen nauwlettend. 

Onbezorgd en met plezier

Je mag erop vertrouwen dat wij er alles aan zullen doen om jou als reizigers goed bij te staan, je dossier te verzorgen zoals je van ons gewend bent. Waar wij nu enorm bij geholpen zijn is jouw vertrouwen te krijgen dat wij je absoluut zullen informeren zodra dit mogelijk is.

Wij merken dat persoonlijk inhoudelijk reageren op iedere mail/vraag helaas niet meer haalbaar is momenteel. Daarvoor is de situatie inmiddels té omvangrijk en het kost bovendien tijd die we beter kunnen en moeten besteden aan zaken die nú prioriteit hebben. Wij rekenen op jouw begrip daarvoor. 

Corona reisvoucher

In samenwerking met het SGR komt er voor de nu geannuleerde reizen een reisvoucher. Aan de voorwaarden van deze voucher wordt nog gewerkt. 

We nemen later nog contact met je op om de mogelijkheden en voorwaarden door te nemen. We werken hierbij op basis van vertrekdatum en op volgorde hiervan zullen we het contact dus laten plaatsvinden.

Tenslotte willen we je graag bedanken voor het vertrouwen dat je in ons hebt. Het vertrouwen in onze medewerk(st)ers, onze reizen, onze kennis. Het vertrouwen dat we er alles aan doen om van jouw vakantiebeleving de mooiste te maken. Ook op een later tijdstip. Zodat we straks weer allemaal samen onbezorgd en met plezier op vakantie kunnen. 

Team Route 66 Reizen
Justin van Vliet